Mine områder
Hjelp
Anne Seljord
CONTRIBUTOR ***

Layout årsregnskapet

av Anne Seljord (Oppdatert ‎17-02-2023 16:45 av Anne Seljord )

Har et STORT ønske om at det gis mulighet til å redigere på utseende på årsregnskapet og notene. Feks legge inn blanke linjer, endre på overskriften på en note, slette linjer i notene og kunne gjøre litt mere tilpasninger. Eks slette overskriftlinjen for anleggsmidler hvis selskapet ikke har anleggsmidler. Det betyr mye å kunne presentere et årsregnskap som ikke inneholder unødvendige linjer og tekst.

3 SVAR 3

av Malin Selstad

Jeg skjønner hva dere mener og vi noterer oss tilbakemeldingene til fremtidige versjoner 😊 

FabianW
CONTRIBUTOR ***

av FabianW

Det er samme krav for alle leverandører av årsoppgjør fra skatteetaten, og andre klarer å levere dette.. Så synes ikke dere kan legge skylden på skatteetaten?

av Malin Selstad

Hei Anne 😊
Dette er en mulighet vi ser på for fremtiden, per nå er notene satt opp slik Altinn og skatteetaen plikter at de skal være ved innsending. Der er det en datamaskin som leser over data og den må derfor være i et maskinlesbart format.

Inne på hver enkelt note har du i høyre hjørne mulighet til å legge til en sideskift før hver enkelt note. I tillegg til dette har du mulighet til å laste ned Årsregnskapet og notene til et Word dokument slik at du i det dokumentet kan gjøre ønskede endringer som kan sendes videre til feks styret. 
For å få lastet ned Årsregnskapet til word trykk på forhåndsvisning nederst i høyre hjørne og da vil et utskrifts ikon vises seg øverst i høyre hjørne for dokumentet 😊

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"