Mine områder
Hjelp
Mone Nielsen
CHAMPION ***

Autoinvoice EHF/PDF

av Mone Nielsen
Hvor settes det opp at EHF faktura også skal legge med bilde av utgående faktura som pdf? Kunden vår bruker Visma DI som faktureringssystem. Det har blitt etterspurt fra en kunde som ønsker å motta fakturaen på pdf (altså som et vedlegg til EHF fakturaen) Noen her som har et tips?
5 SVAR 5
Godkjent løsning
Ramon H. Iversen
VISMA

av Ramon H. Iversen

Bruker kunden DI-Fakturering eller DI-Office Fakturering?


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Godkjent løsning
Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen

Di Fakturering

Godkjent løsning
Ramon H. Iversen
VISMA

av Ramon H. Iversen (Oppdatert ‎14-03-2018 12:04 av Ramon H. Iversen VISMA )

Denne egenskapen aktiveres på klientens kunde under følgende menyvalg: DI-Fakturering | Fil | Kunder. Deretter velger du aktuell kunde og åpner arkfanen Fakturamåte der du aktiverer egenskapen "Visma AutoInvoice og "Vedlegg - Faktura som PDF-fil". Se skjermbilde nedenfor:Oppsett faktura som PDF-vedlegg på klientens kunde.png

 

 

Dette forutsetter for øvrig at klienten er satt opp med kobling mot Visma AutoInvoice:Oppsett faktura som PDF-vedlegg på klient.png

 

 

 


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Mone Nielsen
CHAMPION ***

av Mone Nielsen
Kunden er allerede satt opp mot Visma Autoinvoice 🙂 men det var altså en kunde (av vår kunde) som ønsket pdf vedlegg i tillegg til EHF fakturaen Men takk 🙂
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det legg du inn under R121 vedlikehold kunde | Fakturamåte.

Hak av "Vedlegg - faktura som PDF-fil".

 

Geir 🙂

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"