Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Avdeling i approval

av Anonymous

Hei,

Jeg har etterlyst påføring av avdeling hos en kunde av meg som godkjenner i approval. Hun sier at avdeling ble lagt inn, men at hun fikk en feilmelding før det ble registrert. Da feilmeldingen gikk vekk regnet hun med alt var ok. Jeg har ikke skjermbilde av feilmeldingen, men er det andre som har hatt problemer med at avdeling ikke kommer med? Er det noen kjente feil her?

 

- Marie

5 SVAR 5

av Odd-Wiking Rahlff

Ikke noe som vi kjenner til. Her må hun nesten ta et skjermbilde  - aller helst av feilmeldingen - og forklare hva hun opplever som problematisk.

Odd-Wiking Rahlff
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei igjen,

vedlagt er feilmeldingen som kommer opp når hun skal legge inn avdeling. Vi har ikke opprettet noen nye avdelinger, og de har brukt approval siden juli i fjor uten at denne feilmeldingen har dukket opp. dersom ikke avdeling kommer med over til dokument senter må vi etterlyse avdeling fra kunden hver gang evt. endre rutiner. Er det noen nettlesere som er bedre å bruke enn andre? Ser at hun har brukt Explorer, og har opplevd i andre program at nettleser er vesentlig.

av Odd-Wiking Rahlff

Her virker det som om hun muligens forsøker å legge inn en ikke-eksisterende eller fjernet avdeling, men dette bør hun heller ta direkte med den vanlige kundestøtte/support som vil kunne gå i direkte dialog på skjermen for å se hva hun gjør og bedre kunne sjekke hvordan oppsettet er hos henne.

 

Odd-Wiking Rahlff
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Da får vi heller vente å se om det kommer fler ganger. Denne kunden har ingen endringer i avdeling siden de startet hos oss, hverken navn eller nummer 🙂 takk for tilbakemelding

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei, usikker men kan du ha samme problem som vi sliter med? Nemlig at registrene ikke oppdaterer seg i Approval som i Visma Business. Vi har funnet ut at dette har kommet av at Service-fila på server har stoppet opp; Denne heter "Visma Business Services Host for SyncEngine". Kan være greit å sjekke.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"