Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kontering i Visma Manager

av Anonymous
Jeg får mange fakturaer til godkjenning i Visma, men disse er ikke kontert når jeg mottar dem slik at det blir min oppgave. Jeg vil gjerne bruke Visma Manager på mobil, men får kun til å se hvilken konto den evt er ført på, ikke endre. Er det noen mulighet for det eller er det planlagt å innføre dette i en fremtidig versjon? Eller blir jeg nødt til å bruke nettleser for å få til dette også i fremtiden?
1 SVAR 1
Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Visma har vel uttalt at de rutiner som er naturlig å kunne gjøre på en mobil, ønsker de å kunne gjøre på en mobil. Så ja de har vel et mål om det, men det er allikevel ikke tidfestet noe så langt vi forhandlere kjenner til. Det er ikke så kjempelenge siden vi fikk muligheten til å se konteringslinjene (uten mulighet til endring som du sier) så det er jo hvert fall en start. Det ligger nok noen datamodell - utfordringer her som må løses.. Feks nummeriske og alfanummeriske ansvarsenheter, samt at mye data må kunne tas ned til mobil - appen osv. Så lenge vi ikke har noen andre indikasjoner på at det kommmer snarlig så hadde jeg ikke forventet noe i 2019 🙂 Så da må det nok bli en stor mobil med web grensesnitt da 🙂

 

Lykke til! 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"