Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Manglende viktige funksjoner i Approval

av Anonymous

Hei,

 

Jeg har brukt Approval en del og jeg syns det er flott å ha så enkelt tilgang til godkjenning av fakturaer og også arkiv men jeg syns en del viktige og enkelte ting mangler:

 

-Umulig i arkivet å åpne en faktura i en ny fane som gjør det vanskelig å finne en faktura fordi da må jeg åpne en faktura, komme tilbake åpne en annen, osv frem til jeg finner den jeg trenger

-ID og beløp vises som tekst som gjør at 100 kommer før 20/30/etc. Burde vises som tall.

-I Dokumentsenter har man masse info som faktnr./org.nr/fakturadato/etc. Jeg syns at muligheten til å legge/fjerne kolonner for å få like mye info som i Dokumentsenter burde være der. Jeg vet ikke hvordan Approval og Dokumentsenter snakker med hverandre så den biten er kanskje den vanskeligste.

 

Håper at en av mine ønsker er mulig 🙂

4 SVAR 4

av Svein Holanger

Takker for innspill 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Henger meg på Clément og Ørnulf her. Det er rom for en del forbedringer ja.

Vår kunde klager over at det er vanskelig å finne igjen bilag i arkivet når han har godkjent fakturaene. Det er altfor lite informasjon tilgjenglig og alt for få søkemuligheter. Av regnskapsrelevant informasjon er det kun mulig å søke på leverandørnavn og fakturanummer. Det er ikke bestandig dette er kjente faktorer når man skal søke opp bilag.

Ønsker mulighet for å søke/sortere på blant annet:

- beløp (intervall)

- hovedbokskonto

- kostnadsbærer (prosjekt, avdeling osv.)

- bilagsdato/forfallsdato (intervall)

- bilagstype (f.eks. faktura vs. kreditnota)

Ønsker også at kreditnotaer vises med negativt fortegn eller markeres på annet vis både i arkivet og når dokumentene ligger til behandling.

Ørnulf Lindset
CHAMPION *

av Ørnulf Lindset

Hei, hekter meg på her med et par ønsker for Approval fra meg:

- at status på flyt (og andre tilstandsdata og info) oppdateres fortløpende tilbake til VDC og ikke bare ved ferdig flyt.

- mulighet for meg som regnskapsfører til å hekte på tilleggsdokumentasjon og/eller info/kommentarer også etter at bilaget er sendt til attestering

- at listen over oppgaver/prosesser oppdateres med endringer som gjøres i konteringen på beløp og leverandør

av Svein Holanger

Hei

Takk for innspillene. Vi jobber med en ny versjon av Approval så dette er riktig tidspunkt å komme med innspill til hvordan Approval fungerer. 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"