Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Søk på Kostnadsbærer

av Anonymous

 

Noen som har funnet ut at søk på kostnadsbærer/prosjekt fungerer i Approval?

Hvordan kom dere evt i gang?

  

Release Notes 1.62

 We have created an Advanced search for users who have an integration with Document Center. This advanced search will be made available in the coming weeks.

 The advanced search allows you to search on cost units and general ledger accounts used in the accounting grid of active and completed processes. This will help you to quickly find processes to reduce the risk of duplicate payment of invoices or to check that the invoice is similar to previous invoices.

As an Approver you can search through your processes in My Process History. As a System Administrator you can search through all processes of the company in the Process Overview.

8 SVAR 8

av Svein Holanger

Hvis noen er i tvil. Søk på kostnadsbærerer i Approval har ligget ute for alle kunder siden midten av februar 🙂

av Svein Holanger

Utsatt igjen 😞

Nå i midten av februar. Les mer her.

av Svein Holanger

Søk på kostnadsbærerer i Approval.

Siste nytt fra utvikling er at problemene de støtte på ved oppgradering til at alle skulle få dette, må løses ved en ny versjon av Approval. De jobber mot at dette skal være klart tidlig i januar. Vi beklager at dette har tatt mye lengre tid enn vi først hadde håpet på.

av Svein Holanger

Dessverre så støtte vi på tekniske problemer da vi prøvde å aktivere det for alle, så det er enda ikke på plass. Komer tilbake med mer info så snart jeg vet noe mer.

Per Chr Leer
PARTNER

av Per Chr Leer

Skal denne funksjonen nå fungere hos alle ?

av Svein Holanger

Enda har ikke alle kunder fått mulighet til søk på kostnadsbærere i Visma.net Approval. Siste dato vi har fått nå, er at alle kunder skal ha dette innen 1. desember.

av Svein Holanger

I følge planen så skal dette være ut hos alle 14. november.

Ørjan Myhr
PARTNER

av Ørjan Myhr

Er fortalt at Visma ikke har aktivert dette på alle enda, men at de gjør det "kontrollert". Det skal være mulig å få aktivert din bedrift hvis du tar kontakt med din forhandler som igjen tar kontakt med Visma for deg. Lykke til! 

Mvh Ørjan Myhr, Proplan AS Stavanger
Mobil 98260908
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"