Mine områder
Hjelp
Anne-Heidi
CONTRIBUTOR ***

AutoPay Enterprise - Sortering og spørring i godkjenningsbildet ønskes

av Anne-Heidi

Hei.

Jeg har noen ønsker som ville vært flott om dere kunne oppfylle!

 

Vi bruker godkjenningsbildet i AutoPay for å sjekke eventuelle feilmeldinger der, før vi godkjenner filen og sender den til bank. Men det er veldig tungvint slik det er nå. Får vi en varseltrekant, så må vi bla nedover i hele listen til vi finner linjen med dette varslet. Vi har mange utbetalinger, så dette er en tungvint jobb som vi ønsker å få forenklet.

Kan dere lage en mulighet for å sortere opp og ned i dette feltet, slik at linjen med feil kan komme øverst? Dette gjelder de fleste andre felt også. 

 

Vi ønsker oss også et søkefelt for både hele og deler av navn, fakturanummer og bankkontonummer i dette bildet.

Bankkontonummeret kommer opp med IBAN-nummer, dvs. med to bokstaver og to tall før selve bankkontonummeret på 11 siffer. Det er de 11 sifrene vi vanligvis har tilgjengelig i reskontrobildet og i fakturaer. Da hjelper det ikke å sortere opp og ned, men et søkefelt ville vært perfekt.  Ellers vil selvfølgelig et søkefelt også gjøre det raskere å finne f.eks. leverandør, beløp, fakturanummer.

 

Og siden det snart er jul, så kanskje jeg kan komme med et ønske til?

Jeg vil gjerne kunne utvide feltene i overskriften, og deretter lagre dem som standard, slik det er i Enterprise. Jeg ser ikke hele kontonummeret nå, fordi jeg må ha litt forstørret skrift på skjermen. Forminsker jeg, så kan jeg se hele, men det blir mye vanskeligere å lese.

 

Det hadde vært supert om dere kunne ordne dette 🙂 Jeg takker så mye på forhånd, og ønsker dere en god førjulstid!

 

Med vennlig hilsen Anne-Heidi B. Hope i Færder kommune

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei.

 

Jeg skriver normalt ikke på "nettforumer" som dette men disse tipsene dekket akkurat de små frustrasjonene jeg hadde med Enterprise 🙂 Så takk for det Gunn! 

 

Med vennlig hilsen David Fjelldal i Refinansiering med betalingsanmerkning

Anne-Heidi
CONTRIBUTOR ***

av Anne-Heidi

Takk for tips! Jeg skal sjekke disse ved neste remittering. 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"