for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Vi skal stoppe en betaling i visma.net autopay. avtalen er satt opp via nets, så vi har sendt inn korreksjonsskjema for direkte remittering. da fikk vi beskjed om at vi må sende inn en slettefil ettersom vi har ISO format på avtalen. Er det noen som har gjort dette før og som kan forklare hvordan vi gjør det?
- Marie
Hei,
Det ser ikke ut til at det er noen andre brukere som har tips om dette.
Sending av kanselleringsfil er i dag utviklet mot Nordea og Nets
For bistand, kontakt din Visma Partner.
Takk for tilbakemeldin. Når kom dette på plass? Når jeg satt med det fikk jeg beskjed av vår Visma Partner at det ikke var mulig å sende slettefil.
Mot Nets er kanselleringsfil enda ikke mulig på transaksjonsnivå, men på oppdragsnivå.
Ingen av transaksjonene i oppdraget kan ha forfalt før forespørsel om kansellering sendes, dette er noe som vil bli korrigert i visma.net autopay.
Er det knappen for kansellering som ligger i Visma.net man bruker? Ettersom nets ikke godkjenner korreksjonsskjema, burde det være mulig å kansellere enkelt transaksjoner. Litt pinlig når eneste løsningen for å stoppe en enkelttransaksjon er å be kunden sette sperre på kontoen slik at transaksjonen blir avvist. Vil det komme mulighet for å kansellere enkelt transaksjoner?
Det er i Visma.net autopay du kan sende forespørsel om kansellering.
Dette vi etterhvert bli gjort mulig for enkelttransaksjoner mot Nets
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.