Mine områder
Hjelp
Helga-Lise
CHAMPION *

GL-rapport som ikke klarer å generere excelfil

av Helga-Lise

Hei,

prøver å hente ut GL-rapporten til excel, men får bare "Kan ikke hente nøyaktig antall poster. Under eksporten til Excel vil de 1000 øverste postene bli eksportert". Er dette kjent for flere?

 

Når det er såpass utfordrende å ta ut rapporter fra Visma.net uten OneStopReporting er vi avhengig av at GL-rapporten fungerer..

 

 

6 SVAR 6
Elsa Larsen
CONTRIBUTOR ***

av Elsa Larsen

Vi har samme problem som Helga-Lise. Vi får også feilmeldingen "Kan ikke hente nøyaktig antall poster. Under eksporten til Excel vil de 1000 øverste postene bli eksportert". Vi har langt over 100.000 poster som skal eksporteres, og da hjelper det lite med de 1.000 første.

 

Helga-Lise
CHAMPION *

av Helga-Lise

GL-Transactions with Tax.  Jeg har fått samme melding som deg tidligere der, da virker "ignorer", men nå er det ikke den som kommer lengre.

Gøran Habberstad
CHAMPION *

av Gøran Habberstad

Jeg får ikke spørsmål eller melding på denne rapporten selv om den inneholder over elleve tusen linjer. Kanskje du skulle høre med forhandler.

Helga-Lise
CHAMPION *

av Helga-Lise

GL feilmelding.PNG

Takk for svar. Når jeg trykker "ok" på denne meldingen, kommer det bare 1000 linjer i rapporten.

Gøran Habberstad
CHAMPION *

av Gøran Habberstad

Hva heter rapporten du forsøker å skrive ut? Dette er meldingen jeg får opp ved eksport. 

GranHabberstad_0-1683278831377.png

 

Gøran Habberstad
CHAMPION *

av Gøran Habberstad

Du kan velge å ignorere begrensningen i eksporten. Da kommer alle poster med.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"