Mine områder
Hjelp
Inger Kristi
CONTRIBUTOR **

Utgående faktura med vedlegg

av Inger Kristi

Vi sender oftest med vedlegg på utgående faktura, og sender de som EHF. Men når jeg går tilbake på en tidligere sendt faktura, så er vedlegget borte. Jeg mener at vedlegget er en del av oppbevaringsplikten til programmet, så det burde jo være endel av dokumentasjonen som taes vare på. Eller er det bare jeg som ikke finner det? 

2 SVAR 2
Stine Tjosaas
CONTRIBUTOR **

av Stine Tjosaas

Hei,

 

Kommer vedleggene med dersom man sender de ut til kunde pr epost og ikke autoinvoice? Tenker om man haker av på at de skal sendes til autoinvoice.....det er jo ikke noen egen hake for mail.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Inger Kristi,

 

Dersom du legger et vedlegg til på "Filer" på den utgående fakturaen, så skal ikke denne forsvinne av seg selv. Da bør du sende en sak til din Visma.net ERP-partner for å få det sjekket.


Hvis det gjelder ved utsendelse, så må vedlegg som skal sendes til AutoInvoice markeres under "Vedlegg"-fanen på fakturabildet før bokføring/forsendelse. Hvis ikke blir ikke vedlegget med. Det er også mulig å standardisere at alle vedlegg skal sendes automatisk med til AutoInvoice, dette gjøres i firma-innstillingene.

Hilsen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"