Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Antall vedlegg Expence

av Anonymous

Hei! Har fått beskjed om at antall vedlegg til Visma Expense vil bli økt til 50 vedlegg om ikke så lenge. Når vil dette være klart?

13 SVAR 13
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Er det noen update her? Får flere meldinger fra våre ansatte om feilmeldinger og lag i systemet som virker å oppstå når antall vedlegg er mer enn 20 stk. 

Siri Merete_77
CONTRIBUTOR **

av Siri Merete_77

Er det nå mulig å sende inn opptil 50 bilag / kvitteringer i samme reiseoppgjør?

Godkjent løsning
Gunnar Glendrange
VISMA

av Gunnar Glendrange

Vi håper å få gjort det i løpet av desember.

 

Kariannes
PARTNER

av Kariannes

Er det noen endring her? Kunder får fortsatt trøbbel med flere enn 20 bilag

av Gunnar Glendrange

Ingen endring, dessverre. Vi oppdaterer saken så fort det skjer.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Dere bør prioritere dette. 

Dette skaper enorm frustrasjon og sinne blant våre selgere da de må stadig dele det opp i mindre regnigner. Dette skaper vesentlig merarbeide for oss og vi vurderer nå å skifte reiseregningsystem.

Det har vært myyyye feil og problemer med Visma.net Expense.  

Vivi Hjelmeng
CONTRIBUTOR ***

av Vivi Hjelmeng

Enig i at Expense fungerer dårlig. Vi ser nå at symbolene heller ikke endrer seg fra hake til "pengestabel" etter utbetaling. Ny løsning fungerer heller ikke som den skal og en del utlegg er ikke overført. Får da beskjed om å bruke både ny og gammel løsning for overførsel. Det skal vel ikke være sånn?

av Gunnar Glendrange

Skjønner dessverre ikke hva du mener med "ny" og "gammel" løsning, Vivi - men Expense skal definitivt ikke være slik du opplever det - så anbefaler deg på det sterkeste å kontakte support for avklaringer.

Vivi Hjelmeng
CONTRIBUTOR ***

av Vivi Hjelmeng

Det jeg mener er at vi nå har fått en løsning hvor vi henter direkte - Visma.net Import. Tidligere gikk vi inn på Rutiner, Registrering, Visma.net og valgte Expense. Når vi oppdaget at utlegg ikke gikk gjennom fikk vi beskjed om at det er lurt å benytte begge metodene for å være sikker. Slik burde det ikke være - det nye burde fungere som det skal. Symbolene for "under godkjenning" og "utbetalt" burde også oppdatere seg automatisk - noe de ikke gjør.

av Gunnar Glendrange

aha, det du mener - takk for utfyllende opplysninger.

Vet du hvem som har fortalt deg dette?

Det spiller ingen rolle om du bruker gammel eller ny "rutine" for import,  ny "rutine" fungerer slik den skal

Vivi Hjelmeng
CONTRIBUTOR ***

av Vivi Hjelmeng

Det er Visma som sier dette :-).

Det utgjorde faktisk en forskjell siden utlegg som ikke var kommet med kom med når jeg brukte den "gamle" metoden. Så inntil videre følger jeg nok den oppfordringen for å unngå at noe faller utenfor.

av Gunnar Glendrange

Nå er det akkurat like enkelt å bruke gammel rutine som ny, så hvis du føler deg mer trygg så bruk gjerne den:)   

En løsning på dette forventes sent februar. Bare å beklage at dette har tatt tid.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"