Mine områder
Hjelp
math08
CONTRIBUTOR **

Flere vedlegg i Visma Employee

av math08

Hei! Jeg har søkt, men finner ikke svaret. Hvordan kan man laste opp flere vedlegg? Hos oss må man legge det kvittering for betalt kurs, og så må man legge ved godkjent kursbevis. Jeg klarer kun og legge ved den ene kvitteringen. Og finner ingen beskrivelser noe sted på hvordan man kan legge til flere vedlegg i Employee fra mobilen. 

3 SVAR 3
math08
CONTRIBUTOR **

av math08

Hei igjen! Takk for svar. 🙂 Hos meg er det ikke pluss oppe til høyre, men legg til ny nederst, men det går vel for det samme. Likevel så mangler jeg mulighet for og laste opp godkjent kursbevis? Alt må jo legges inn med beløp. Finnes det ingen muligheter for det? Da må kursbevis fortsatt ettersendes på mail? På forhånd takk for svar igjen 🙂  utlegg.jpg

HegeHigraff
CHAMPION *

av HegeHigraff

Hei! Beklager sent svar! Jeg er ikke noen ekspert i dette, jeg heller 🙂 Og det stemmer at skal du legge inn via app, så er det beløp. Men på web kan man legge til flere vedlegg til ett beløp:

HegeHigraff_1-1678953396711.png

 

HegeHigraff_2-1678953458600.png

 

 

HegeHigraff
CHAMPION *

av HegeHigraff

Hei! 

Om du tar bilde av flere kvitteringer og registrerer informasjon på hver av disse, så kan du legge dem til når du står på Utlegg i appen. Stå på Utlegg, du ser kvitteringen du allerede har lagt inn. Klikk på + oppe til høyre (rød ring), og du kan ta bilder av flere kvitteringer. Etterpå knytter du bare alle inn på det utlegget eller den reisen du vil ha dem på

HegeHigraff_1-1676968408059.png

 

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"