Mine områder
Hjelp
Anja Buchholz
CONTRIBUTOR *

Fra Til datoene øverst i reiseregningen blir overskrevet av tidsromet bilagene ble kjøpt

av Anja Buchholz

Hei,

hvis en skriver en reiseregning vises reisetidsromet for reisen kun under "Land".

Øverst i reiseregningen kommer det opp et tidsrom vedrørende har kjøpt billettene sine. For oss som har integrert firmakort kan det bety at det vises et tidsrom som går over flere måneder hvis en f.eks. har kjøpt flybilletten to måneder i forveien.

Dette er veldig irriterende siden selve reisen også ikke lenger ligger øverst i reiseoversikten hvis en har påbegynt, denne flyttes ned i oversikten til denne datoen første billetten ble kjøpt.

Kan ikke tenke meg at det skal være slik?

Mvh Anja

2 SVAR 2
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Mitt inntrykk er at dette er en bug som må fikses, det bør være datoen for selve reisen som vises.  Vi har meldt dette inn via Azets som en feil og håper at det blir korrigert på noe tidspunkt.  Det er interessant å høre fra Visma om de har en korrigering på planen eller om de mener dette er pr. design.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Snart ett år siden - noen som vet om Visma jobber med dette eller som har fått noe tilbakemelding fra dem på problemstillingen? 


Vi fikk på noe tidspunkt som råd å legge inn flyreisene som egne reiseregninger/utlegg (!!!!!) - altså holde dem utenfor reiseregningen, på grunn av dette.  Men det er i utgangspunktet en litt dårlig løsning - man ønsker å holde kostnadene for reisen på samme reiseregning. Håper på en kommentar fra Visma på dette.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"