Mine områder
Hjelp
EVEN-MYRVOLD
CONTRIBUTOR **

Kombinasjon visma.net Expense, visma.net Finance og visma.net Payroll - med firmakort

av EVEN-MYRVOLD

Hei,

Ønsker å vite hvor mange bedrifter som har den kombinasjonen vi har i dag med visma.net Expense, visma.net Finance/ERP og visma.net Payroll.

Jeg har en følelse av at vi er tidlig ute og at det er umodne integrasjoner mellom disse løsningene - men mulig jeg tar feil. Om det er mange som har denne kombinasjonen så hadde det vært interessant å vite hvordan de håndterer MVA-problematikk etc. Mitt inntrykk er at løsningen med produkter i visma.net Finance knyttet til utleggstyper i Expense ikke er veldig gjennomtenkt - spesielt med tanke på MVA-håndtering.

 

Vi har også fått høre at det ikke blir løsning for håndtering av firmakort/kredittkort fra visma.net Expense til visma.net Finance før neste år - noe som gjør at vi må sitte med gammel løsning og bokføre disse transaksjonene manuelt... Dette ble først lovet sommeren 2022, men vi har nå fått melding om at det blir først i starten på 2023...

1 SVAR 1
EVEN-MYRVOLD
CONTRIBUTOR **

av EVEN-MYRVOLD

Oppdatering i MAI 2023. vi har ennå ikke fått noen oppdatering om dette.

Det er nå 1 år siden det ble opprinnelig lovet en løsning på dette av @Visma ... 

Må si det er skuffende☹️

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"