Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Visma.net Expense

av Anonymous

Flere av våre ansatte har reiseregninger med status approved og paid, men alle reisene er utbetalt. Hvorfor endres ikke statusen til paid på alle? Reisene ble godkjent og utbetalt i 2015 og 2016?

5 SVAR 5

av Gunnar Glendrange

Du får ikke gjort det for avsluttede lønnsår, så før 2016 blir vanskelig. Nå har det ingen praktisk betydning, jeg vil tro få ansatte nå lurer på om reiser fra 2015 er utbetalt ... 🙂

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Det kan jeg gjøre for 2016 og 2017, men jeg har reiseregninger helt tilbake til 2014 som ikke har rett status. Kan jeg få gjort noe med disse?

av Sandra Iselin Olsen

Hei!

Så fort dere godkjenner reiseregningene i lønnssystem, Visma Lønn skal statusen "Utbetalt" bli automatisk sendt til Expense. 

Hvis det ikke har skjedd kan du prøve å sette statusen "Utbetalt" Visma Lønn. Det gjøres under "Grunndata/Firmaopplysninger/Oppsett/Reiseregning". Trykk på knappen "Sett reiser i Visma.net Expense til utbetalt".

Mvh Sandra

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Samme problem. Altså at status på reiseregningen ikke er oppdatert. HVa gjør jeg hvis jeg bruker Huldt og lillevik?

VidarS
VISMA

av VidarS

Hei!

Dersom du bruker lønnsfil kan du gå til Expense | Rapporter | Lønnsfiler, klikke Detaljer og deretter "Marker alle som betalt"

 

Mvh

Vidar Sørensen

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"