Mine områder
Hjelp
jon5
CONTRIBUTOR **

A melding

av jon5

Ugyldig sammensetning av koder til A-meldingen. Ansatt fornavn: nn; Etternavn:nn; Lønnsart id: 999080 Type Lønn; Beskrivelse: skattepliktigDelForsikringer; Fordel: naturalytelse; Grunnlag arbeidsgiveravgift: Nei; Grunnlag skatt: Nei; Transaksjon har antall: Nei (Organization: 2804602/Aneta Lighting AS, Tax unit: 971942592)

 

Har gått gjennom alle lønnsarter med skattepliktige forsikringer. Kan ikke finn noen feil. Lønnsart 999080 finner jeg ikke i det hele tatt

 

Noen forslag?

2 SVAR 2
jon5
CONTRIBUTOR **

av jon5

Det løste seg. Jeg hadde lagt inn en lønnsart som startet en annen. Den første var pliktig. Det var ikke den andre. Det viste seg at den som ble startet arvet oppsettet fra "mor"

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Jeg fikk også denne feilmeldingen. Da viste det seg at jeg hadde lagt inn feil kode på a-meldingen på en diett-lønnsart. Jeg ville gått inn på de lønnsartene du har som er skattepliktige forsikringer, og sjekke at det står riktig beskrivelse på alle inne på a-meldingfanen. Det vil komme opp hvis du går inn og endrer, da vil det bli tomt i feltene på den lønnsarten som er feil

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"