Mine områder
Hjelp
Heidi13
CONTRIBUTOR *

Calendar - uoversiktig ved godkjenning - rutine?

av Heidi13

Hei.

Fravær og ferie godkjennes fortløpende etter hvert som det blir registrert av den ansatte. Overtid og fleksitid godkjennes etter at administrator (jeg) har bekreftet dato i Calendar.

Når dato bekreftes kommer også ferie og fravær som er godkjent tidligere, med på oversikten til leder som skal godkjenne . Dette blir ganske uoversiktlig for leder.

 

Er det noen som har forslag til en god rutine som gjør det mer oversiktlig når leder skal godkjenne?

 

Vi har lønnskjøring to ganger i måneden, variable bilag som overtid og reiseregninger 15. i måneden og hovedlønn med fastlønn, overtid og reiseregninger siste virkedag i måneden.

For de som har registrert overtid, bekrefter jeg dato på den siste dato de har registrert overtid, for andre er det litt mer tilfeldig så historikken når jeg først bekrefter dato, kan være lang.

Det er spesielt viktig, har jeg skjønt, at perioder er bekreftet for å unngå retro transer som medfører trekk i lønn....:-( 

 

Noen som vet om det er noen spesielle hensyn å ta ved overgang til nytt år? Her bør man kanskje bekrefte 31.12.?

 

Mvh

Heidi

0 SVAR 0
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"