Mine områder
Hjelp
Therese Myhre
CONTRIBUTOR ***

Komplett reiseregning i app + kostnadsbærer

av Therese Myhre

Dette har blitt nevnt tidligere, men jeg er nødt til å følge opp, for dette begynner å bli kritisk.

 

Nå som Visma Attach ikke lenger fungerer optimalt, og våre brukere har gått over på Employee-appen, så opplever vi veldig mye ekstraarbeid. Vi har 1500 Expense-brukere hos oss. Vi informerer så godt vi kan at man ikke kan sende kvitteringer fra appen, men daglig får jeg inn titalls blokkerte regninger fordi brukerne sender inn kvitteringer fra appen. Og der får man ikke lagt inn kostnadsbærer (prosjektnummer i vårt tilfelle) og regningen havner i "blokkerte-mappa" og må avvises. I tillegg sender de inn ett og ett bilag (noe annet er jo ikke mulig i appen), så mengden utleggsregninger blir enorm. Jeg ender opp med å bruke mye tid på å avvise regninger og forklare hvorfor, og brukerne klør seg i hodet og skjønner ikke hva de har gjort galt. Og de må også bruke ekstra tid på å gå inn på PC, legge til prosjektnummer på regningen sin og sende inn på nytt.

 

Jeg syns dette med å gjøre appen komplett (at man kan lage en fullstendig reiseregning med diett, kjøring og flere utlegg i én regning, samt at man kan/må legge på kostnadsbærer) bør være fremst i prioriteringskøen nå som Attach fases ut!!

0 SVAR 0
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"