Mine områder
Hjelp
Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Probelmer med oppdatert system?

av Eide Marianne

Hei,

 

Jeg opplever å få diverse feilmeldinger, som om systemet ikke er oppdatert.  Har vært slik i hele dagen, og får meldinger som dette.  Helper ikke å trykke på oppdater.  Andre som opplever det samme?

EideMarianne_0-1654597403293.png

 

5 SVAR 5
stiank
VISMA

av stiank

Hei Marianne😊

 

Har du fortsatt problemer med at data ikke vises i HRM Analyics? Vi fikk tilbakmeldinger om at noen opplevde utfordringer med tjenesten i går og i dag tidlig, men at det nå skal være løst. Hvis du til formodning fortsatt opplever det samme problemet, anbefaler jeg at du tar direkte kontakt med support for feilsøking.

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Hei Stian,

 

Takk for svar.  Dessverre fortsatt problemer, jeg får f.eks. ikke tatt ut bokføringsrapport på periode 6 - da periode 6 ikke fremkommer som et alternativ.

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Hos meg er det fortsatt ikke oppdatert, flere steder kommer ikke periode 6 opp som valg ved utskrift av rapporter.  Jeg håper Visma kan svare her, hva vi må gjøre for at systemet skal bli oppdatert.  Jeg får ikke kjørt ut nødvendige rapporter til regnskap, SSB osv.

Godkjent løsning
LNO
CHAMPION ***

av LNO

Ja, sånn ser det ut i HRM-en min også 

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Takk for svar, da betyr det at det ikke er meg🙂  Det begynt faktisk fredag ettermiddag...

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"