Mine områder
Hjelp
Janne2022
CONTRIBUTOR ***

Rapport lønnstrinn per 01.01.2023 og 31.12.2023 for å sammenligne

av Janne2022

Hei,

Vår revisor har bedt om en rapport på alle ansatte sitt lønnstrinn per 01.01.2023 og 31.12.2023, for å sjekke lønnsjusteringene våre. Jeg kan ta ut en rapport med dagens lønnstrinn på alle ansatte, men kan jeg også ta ut en rapport på lønnstrinn som var 01.01.2023? Gjelder både timelønn og månedslønn.

5 SVAR 5
Janne2022
CONTRIBUTOR ***

av Janne2022

I og med at systemet er så dato sensitivt så skulle det vært en grei sak å legge inn muligheten for å ta ut rapporter på en gitt dato? Håper dette blir mulig så snart som mulig.

Evy Klausen Mjølsnes
CONTRIBUTOR ***

av Evy Klausen Mjølsnes

Jeg savner også mulighet til å ta ut rapporter på en valgt dato. Som feks ansattliste tilbake i tid.

Janne2022
CONTRIBUTOR ***

av Janne2022

Svar fra support: Det er ikke mulig å sette datofilter på rapporter for lønnstrinn. Det er derfor ikke mulig å få ut rapport på lønnstrinn annet enn dagens dato.

Dette er en stor utfordring på flere rapporter jeg ønsker å ta ut, desvverre. Det burde være mulig å sette dato som et filter på mange rapporter man tar ut, så får man alle opplysninger som var denne datoen. 

Janne2022
CONTRIBUTOR ***

av Janne2022

Man legger inn lønnstrinn på hver ansatt i employee.

Skal du legge inn på mange ansatte kan du masseoppdatere:

https://community.visma.com/t5/Brukertips-i-Visma-net-Payroll/Masseoppdatere-justere-endre-lonn-pa-a...

 

Cecilie Willard
CHAMPION *

av Cecilie Willard

Hvor legger du inn lønnstrinn i Employee?

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"