Mine områder
Hjelp
Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Rapport totalt pr. lønnsart

av Eide Marianne

Hei,  Noen som har tips til en rapport som viser totalt innrapportert pr. ansatt på en lønnsart.  Jeg tenker bl.a. på innrapportering av forsikring, og ønsker nå en liste som viser hva som totalt er innberettet pr. ansatt pr. type forsikring.  En akkumulert liste for året.  Dette for å justere ut fra innberetningslisten fra forsikringsselskapet. Rapportene jeg har sett på viser måned for måned.

6 SVAR 6
Bente Vårvik
CONTRIBUTOR **

av Bente Vårvik

 Standardrapporter - Avstemming per ansatt/lønnsart summerer.

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Ja, denne er den nærmeste jeg har funnet, men også denne viser pr. måned i tillegg.

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Det er det jeg ikke finner.  Vi hadde det i H&L, fiks ferdig uten å bruke tid på å summere til akkumulerte tall.

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Du må nok behandle det i excel, hvis det ikke er en rapport i HRM som viser det du er ute etter

Eide Marianne
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Eide Marianne

Takk for svar.  Jeg prøvde denne, og fikk da ut pr. mnd., eller får du ut akkumulert?  Ville gjerne ha en som viste akkumulert for året, og slippe å summere pr. person i excel.

LNO
CHAMPION ***

av LNO

Hei, jeg bruker alltid rapport/transaksjonsoversikt og transaksjoner detaljert. Her kan du velge periode, lønnsarter og ansatte. Stort sett tar jeg ut alt til excel og pivoterer videre der.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"