Mine områder
Hjelp
Bente Skjønsfjell
CONTRIBUTOR ***

Slette/endre variable transaksjoner

av Bente Skjønsfjell

Hei!

Får ikke slettet en variable transaksjon på en ansatt, får denne feilmeldingen: 

Valideringsfeil

An error has occurred.

Ok
 
5 SVAR 5
rarnfinn
CONTRIBUTOR **

av rarnfinn

100% enig med deg lisois2. Dette er utrolig svakt og lite oversiktlig. Variable transaksjoner som er registrert kan ikke endres eller slettes i "variable transaksjoner". De må slettes fra ansatt, men de blir da ikke slettet fra visningen i "variable transaksjoner". Med 350 ansatte er dette helt umulig å håndtere/holde oversikten over. 

 

Dette må det komme en løsning på raskt. Løsningen må være at man vedlikeholder variable transaksjoner nettopp fra variable transaksjoner. 

 

Når blir dette fikset? Dato?

av Alexandra McArthur Hoff

Hei

 

Vi ser på en endring i dette bildet, men sånn det er per i dag blir alt du legger inn i det bildet liggende der.

Du kan slette transaksjonen både i Employees og i selve lønnskjøringen.

 

Mvh Alexandra

lisois2
CONTRIBUTOR ***

av lisois2

Enda en ting som gjør at jeg ikke bruker nye Payroll enda, men fortsatt bruker det gamle!. Bør løses snarest mulig.

Sandrahj74
CONTRIBUTOR ***

av Sandrahj74

Ja, det er veldig irriterende. Men jeg fikk til svar at det bare ble liggende der.  Det burde absolutt ikke vist i bildet. 

lisois2
CONTRIBUTOR ***

av lisois2

Hei, jeg har akkurat registrert en variable transaksjon i det  nye grensesnittet. Beløpet viste seg å være feil, og jeg får verken endret eller slettet denne nå. Veldig irriterende. Gikk da inn på Ansatt og endret under variable transaksjoner der - så ser riktig ut i lønnskjøringen. Men i det nye grensesnittet så ligger fortsatt registreringen med det beløpet som var feil. Er jo litt forvirrende at det ligger feil der når man skal sjekke osv. Er det virkelig ikke mulig å slette eller endre en Variabel transaksjon når man først har trykket Lagre ?? 

Håper noen fra Visma kan svare på dette.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"