Mine områder
Hjelp
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Vedrørende rapporten "Registreringsliste"

av Nils Fossum (Oppdatert ‎14-01-2021 14:21 av Nils Fossum )

Hei,

 

Vi som kommer fra H&L er vant med rapporten "Periodens transer pr. person". Det er den mest komprimerte rapporten for å se raskt over alle transene for en kjøring, og derfor svært flittig brukt. Prøver nå å finne noe tilsvarende i Payroll. Rapportnavnet "Registreringsliste" virker lovende men den viser ikke alle transaksjonene. Den tar heller ikke med seg fagforeningstrekket. En annen pussig ting ved rapporten er at den starter med å gjenta det samme uthevede beløpet over to linjer for hver person, uten at det er noen beskrivende tekst til høyre eller venstre for beløpet. Og beløpet er ikke netto lønn utbetalt. Hva skjer og hva er tanken bak akkurat denne rapporten?

 

Mvh

Nils  

2 SVAR 2
Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Takk for tipset! Kommer helt sikkert til å gå dit når jeg blir litt varmere i trøya. Men savner fortsatt en rapport lik "Perioden transer pr. person" i Huldt & Lillevik, og som er egnet til direkte utskrift og deling med andre.

Dagny H. Austlid
CONTRIBUTOR ***

av Dagny H. Austlid

Hei, med erfaring fra mars 2020 har jeg kommet frem til at rapporten under transaksjonsoversikt- transaksjoner detaljer med selektering på aktuelle lønnskjøringer, lønnsart og ansatte er den beste rapporten- både for enkel skjermbruk og for export til excell.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"