for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
Lurer litt på hva som er beste praksis her, og hvordan andre har løst dette med å få ut oversikter over sykefravær fra VPM. Har foreløpig lagt opp en enkel rapport som bare lister opp registrert sykefravær for forrige måned med start- og sluttdato, men dette gir ingen god totaltoversikt over f.eks. antall dager (må telles opp manuelt da feltet varighet blir stående blankt).
Det kunne også vært interessant å se bedriftens/avdelingens sykefraværsprosent ved et kjapt blikk.
Noen som føler at de har klart å løse dette på en god måte inne på VPM?
Vi har samme utfordring. Sykefraværet er ikke lett å få oversikt over og må regnes manuelt fra det som er registrert i Calendar. Jeg er også interessert i en enklere og kjappere måte å se dette på!
Dersom du bruker denne rapporten som ligger under Brukere vil du få opp totalt fravær på de ansatte.
Du velger filter og verdier du ønsker å ha med, denne rapporten kan lagres og eventuelt legges på startsiden eller lagres som en favoritt:) Beklager sent svar, vi har dessverre ikke sett denne tråden før nå.
Hmmm... ser lovende ut denne rapporten, men jeg finner ikke filter for aktivetetstype. 🤔
Får dermed ikke sortert ut slik at jeg ser kun "Ferie", "Sykemeldt, egenmeldt" osv.. - men dersom aktivitetstype legges til som filter til denne rapporten regner jeg med dette løser flere problemer vi har hatt.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Email: kundesenteret@visma.comCopyright © 2022 Visma.com. All rights reserved.