Mine områder
Hjelp
Tormod Solem Slupphaug
CHAMPION ***

Oversikt over sykefravær

av Tormod Solem Slupphaug

Hei,

 

Lurer litt på hva som er beste praksis her, og hvordan andre har løst dette med å få ut oversikter over sykefravær fra VPM. Har foreløpig lagt opp en enkel rapport som bare lister opp registrert sykefravær for forrige måned med start- og sluttdato, men dette gir ingen god totaltoversikt over f.eks. antall dager (må telles opp manuelt da feltet varighet blir stående blankt).

 

Det kunne også vært interessant å se bedriftens/avdelingens sykefraværsprosent ved et kjapt blikk. 

 

Noen som føler at de har klart å løse dette på en god måte inne på VPM?

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi har samme utfordring. Sykefraværet er ikke lett å få oversikt over og må regnes manuelt fra det som er registrert i Calendar. Jeg er også interessert i en enklere og kjappere måte å se dette på!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous (Oppdatert ‎15-04-2020 16:23 ( )

Fravær og brukerrapport.PNGDersom du bruker denne rapporten som ligger under Brukere vil du få opp totalt fravær på de ansatte. 

Du velger filter og verdier du ønsker å ha med, denne rapporten kan lagres og eventuelt legges på startsiden eller lagres som en favoritt:) Beklager sent svar, vi har dessverre ikke sett denne tråden før nå. 

Tormod Solem Slupphaug
CHAMPION ***

av Tormod Solem Slupphaug

Hmmm... ser lovende ut denne rapporten, men jeg finner ikke filter for aktivetetstype. 🤔

 

Får dermed ikke sortert ut slik at jeg ser kun "Ferie", "Sykemeldt, egenmeldt" osv.. - men dersom aktivitetstype legges til som filter til denne rapporten regner jeg med dette løser flere problemer vi har hatt.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"