Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Visma Scanner med Autoinvoice innlogging og flere firma.

av Anonymous

Hei

 

Er det noen som vet hvordan man kan bytte mellom firma uten å måtte skrive org.nr på nytt. 

Når man legger til firma inne i menyen til venstre forsvinner det som var før. 

5 SVAR 5
Berit Bekken
PARTNER

av Berit Bekken

Når du står i vinduet der du tar bilde med appen har du en knapp øverst til venstre i skjermen - med linjer i, klikk på denne, velg firmaer og du får frem de du har tilgang til i tillegg kan du legge til nye firmaer ved å klikke på plusstegnet

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Takk for svar!

 

Så langt var vi kommet. For å presisere så forsvinner det gamle firmaet når vi legger til et firma med plusstegnet. Så det store spørsmålet er hvorfor vi bare kan ha ett firma i Scanner-appen til en hver tid.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Fikk svar gjennom feedbacksystemet i inne i appen om at det er "on the roadmap", men enda ikke ferdig utviklet for Autoinvoice. Ser det fungerer for bla. eAccounting. 

Jørn Wiik
CONTRIBUTOR ***

av Jørn Wiik

Er det skjedd noe her? burde være på plass nå. Kundene synes det er altfor tungvint å logge ut for så å logge inn igjen med et annet org.nr. 

av Ramon H. Iversen

Dette ønsket har kommet fra enkelte andre kunder også. Vi har foreløpig valgt å prioritere andre kundeønsker høyere, men har det med i den kontinuerlige vurderingen av hva som skal prioriteres til hver eneste versjon vi slipper.


Med vennlig hilsen,
Ramon/Senior Product Expert
Gi gjerne en "like" om du synes svaret var nyttig og Godta som løsning hvis jeg besvarte spørsmålet ditt. Dette hjelper andre i Community Smilefjes glad
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"