Mina produkter
Hjälp

Känt fel: Hyperlänkar i ekonomirapporter (ARM) fungerar inte

av Dagmara Grymek

Efter den senaste uppdateringen finns det ett problem i ARM-rapporterna.

 

När man kör t.ex. "Resultatrapporten" kan man klicka på beloppen för att öppna "Detaljer redovisning" men hyperlänkar i den fungerar inte. 

 

Våra utvecklare jobbar på att rätta felet så fort som möjligt. Denna tråd kommer att uppdateras löpande.

11 SVAR 11
Godkänd lösning
Dagmara Grymek
VISMA

av Dagmara Grymek

Hej,

 

nu är också den sista delen korrigerad

HelenBN
CONTRIBUTOR **

av HelenBN

Tycker det är tråkigt att Visma inte rättar fullt ut, nu hinner man bli glad och sen måste man felsöka eftersom man utgår ifrån att det är testat och godkänt innan det läggs i en nu uppdatering. Tråkigt att behöva lägga tid på något som bara ska fungera.

Erika Wårstam
CONTRIBUTOR *

av Erika Wårstam

Nu går det att klicka så ett nytt fönster öppnas. Men det kommer inte upp någon data. När man kommer till Kontodetaljer är det är helt vitt. Så problemet kvarstår. Min kund är smått panikslagen nu inför årsskiftet och detta inte fungerar. 

Hej,

 

det stämmer. Det blev delvis löst i version 8.77
Det som är kvar är en fix med filtrering som är planerad till nästa version 8.78.

Den släpps direkt efter Nyår 

 

mvh
Dagmara

av Dagmara Grymek (Uppdaterad ‎17-12-2021 12:22 av Dagmara Grymek VISMA )

Hej,

 

denna rättelse är i sista testfas. Det är planerat att släppas imorgon i version 8.77 om tester går bra.

Jag uppdaterar tråden så fort vi vet säkert

 

katia_godoy
CONTRIBUTOR *

av katia_godoy (Uppdaterad ‎17-12-2021 08:32 av katia_godoy )

Hur ser statusen ut för detta? När kommer det att vara löst?

MarieFors
CONTRIBUTOR **

av MarieFors

Bristen på återkoppling är riktigt dålig Visma - i synnerhet när det gäller en grundläggande fuktion. Har ni inget nytt i ärendet, så skriv detta. I nuläget har vi ju inte ens någon uppgift om att ni faktiskt felsöker. 

HelenBN
CONTRIBUTOR **

av HelenBN

Hej,

har ni någon uppdatering? Det har gått en månad sen ni identifierade felet. Nu närmar sig många ett årsbokslut och sitter med förberedelser redan nu och då är denna väldigt tidsbesparande. Det är ju en funktion som är en självklarhet i det dagliga arbetet.

 

Alec
PARTNER

av Alec (Uppdaterad ‎08-12-2021 17:20 av Alec PARTNER )

Finns det någon uppdatering om detta? Det är ju en väldigt grundläggande och ofta använd funktion som inte fungerar.

 

Vänligen,
Alec Axelblom
Systemkonsult Visma.net
One Economy AB
Marie Petersen
CONTRIBUTOR **

av Marie Petersen

När kommer detta att vara löst?

Erika Wårstam
CONTRIBUTOR *

av Erika Wårstam

Min kund kan inte klicka sig vidare när han i är huvudboken för att se transaktionerna på kontot. Är det samma typ av problem som detta? 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här