för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
Efter den senaste uppdateringen finns det ett problem i ARM-rapporterna.
När man kör t.ex. "Resultatrapporten" kan man klicka på beloppen för att öppna "Detaljer redovisning" men hyperlänkar i den fungerar inte.
Våra utvecklare jobbar på att rätta felet så fort som möjligt. Denna tråd kommer att uppdateras löpande.
Löst! Gå till lösning.
Hej,
nu är också den sista delen korrigerad
Tycker det är tråkigt att Visma inte rättar fullt ut, nu hinner man bli glad och sen måste man felsöka eftersom man utgår ifrån att det är testat och godkänt innan det läggs i en nu uppdatering. Tråkigt att behöva lägga tid på något som bara ska fungera.
Nu går det att klicka så ett nytt fönster öppnas. Men det kommer inte upp någon data. När man kommer till Kontodetaljer är det är helt vitt. Så problemet kvarstår. Min kund är smått panikslagen nu inför årsskiftet och detta inte fungerar.
Hej,
det stämmer. Det blev delvis löst i version 8.77
Det som är kvar är en fix med filtrering som är planerad till nästa version 8.78.
Den släpps direkt efter Nyår
mvh
Dagmara
Hej,
denna rättelse är i sista testfas. Det är planerat att släppas imorgon i version 8.77 om tester går bra.
Jag uppdaterar tråden så fort vi vet säkert
Hur ser statusen ut för detta? När kommer det att vara löst?
Bristen på återkoppling är riktigt dålig Visma - i synnerhet när det gäller en grundläggande fuktion. Har ni inget nytt i ärendet, så skriv detta. I nuläget har vi ju inte ens någon uppgift om att ni faktiskt felsöker.
Hej,
har ni någon uppdatering? Det har gått en månad sen ni identifierade felet. Nu närmar sig många ett årsbokslut och sitter med förberedelser redan nu och då är denna väldigt tidsbesparande. Det är ju en funktion som är en självklarhet i det dagliga arbetet.
Finns det någon uppdatering om detta? Det är ju en väldigt grundläggande och ofta använd funktion som inte fungerar.
När kommer detta att vara löst?
Min kund kan inte klicka sig vidare när han i är huvudboken för att se transaktionerna på kontot. Är det samma typ av problem som detta?
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.