Mina produkter
Hjälp
jonasarvidsson
CONTRIBUTOR ***

Slutföra underlevererad orderrad vid utleverans

av jonasarvidsson
Status: Implementerad

Varför kan man inte slutföra en underlevererad orderrad vid utleverans utan att behöva gå tillbaka till ordern och sitta och leta upp rätt artikel. Tar onödigt mycket tid på det här sättet, särskilt om utleveransen innehåller fler än en order. Vid inleverans så kan man bara klicka i rutan och slutföra direkt utan att behöva gå tillbaka. Borde väl vara enkelt att fixa till utleveranser också!?

9 Kommentarer
Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Verkligen bra idé!

Delicious
CONTRIBUTOR ***
av Delicious

Den vill jag rösta på!!!

av Christian Sandell
Status changed to: Status: Rösta
 
Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hur röstar man?

Delicious
CONTRIBUTOR ***
av Delicious

Bra fråga.

Isac Falkenberg
PARTNER
av Isac Falkenberg

Hej,

 

För att rösta klickar ni på gilla knappen på inlägget.

 

rösta.png

av Christian Sandell
Status changed to: Status: Prioriteras inte
 
av Christian Sandell
Status changed to: Status: Idéarkiv

Tack för ditt bidrag. Har du provat att ändra min och max-utleverans enligt https://community.visma.com/t5/Anvandartips-for-Visma-net-ERP/Tips-Leverera-mer-an-pa-ordern/ta-p/29... ? Det går nu att göra på lagerförda artiklar och artikelklass. Då kan du sätta lägre min-antal och leverera ut färre än på order, och ordern kommer att bli slutförd. Idéer som inte föreslås för R&D, sparas undan i idéarkivet, som kan ligga till grund för framtida förbättringar.  Även om din idé vid detta tillfälle inte prioriterats, är du välkommen att registrera den på nytt som en ny idé som då kommer att vara med i nästa omröstningstillfälle. Återigen, tack för att du bidrar till utvecklingen av visma.net  

av Christian Sandell
Status changed to: Status: Implementerad
 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här