Mijn Communities
Help
ptheunissen
CONTRIBUTOR ***

Eindejaarsuitkering eerder uitbetalen

door ptheunissen

We hebben de medewerkers, net als vorig jaar, de optie gegeven om hun(tot en met november opgebouwde) eindejaarsuitkering al in november uit te laten betalen. 

Vorig jaar hebben we dit handmatig gedaan, maar ik ben benieuwd of er een salariscomponent is om dit "met 1 druk op de knop" te doen, aangezien het aantal deelnemers behoorlijk op loopt?

Eigenlijk net zoiets als sc 3710 maar dan alleen voor de eindejaarsuitkering.

Omdat het niet alle medewerkers het willen, kan ik niet in de tabel de maand van uitbetaling aanpassen. 

5 ANTWOORDEN 5
ptheunissen
CONTRIBUTOR ***

door ptheunissen

Massamutatie is het handigst. Bedankt.

Nbastiaanse
CHAMPION *

door Nbastiaanse

Component 46240 betaald de EJU direct uit in de maand van vastleggen. Je zou dit component kunnen invoeren of importeren als oplossing. Je hebt nog wel te maken met de extra uitkering 2 t/m 6 die je eventueel ook nog moet aansturen maar daar zijn vergelijkbare componenten voor (47240, 48240, 146240, 147240, 148240).

ptheunissen
CONTRIBUTOR ***

door ptheunissen

Dankjewel. Lijkt me een goede oplossing!

ptheunissen
CONTRIBUTOR ***

door ptheunissen

Weet je ook of dit voor meerdere medewerkers tegelijk het beste kan via een importbestand of een massamutatie?

Goedgekeurde oplossing
Nbastiaanse
CHAMPION *

door Nbastiaanse

Ik ben hier zelf nog wat onwennig mee dus misschien dat iemand anders daar betere tips voor kan geven. Ik doe het zelf vaak via massamutaties zodat je wat filters kan toevoegen zoals functie / afdeling. Import bestanden zijn ook wat moeilijker aan te maken omdat je naar specifieke contracten moet importeren terwijl je bij massamutaties gewoon kan aanvinken.