Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION ***

Hoe kan een nieuwe medewerker snel zijn diploma's uploaden?

door AKoelink

Onze medewerkers kunnen (nog) niet zelf documenten uploaden of verwerken in het E-dossier. Ik vraag mij af of andere werkgevers dat wel al zo geregeld hebben? En zo ja, werkt dat? ik ben altijd bang voor rommel in die dossiers.

Maar daarbij: hoe regelen jullie dat als een nieuwe medewerker in dienst komt? Hij voert dan zelf al zijn gegevens in. Maar wat doe je met die diploma's. Vraag je die dan van tevoren op? Of vragen jullie digitale aan via Duo?

3 ANTWOORDEN 3
Damla Üstün
CONTRIBUTOR **

door Damla Üstün

Hoi, 

 

Onze medewerkers kunnen zelf diploma's en certificaten uploaden in hun E-dossier. Zij hebben alleen rechten gekregen voor één specifieke map in hun E-dossier. Het werkt goed en is makkelijk voor de medewerkers. 

Nbastiaanse
CHAMPION *

door Nbastiaanse

Het lastige hieraan is wel dat medewerkers van alles in hun dossier kunnen hangen en als je als PSA nog ergens op wacht dan heb je het niet door als er dingen worden toegevoegd. Wij vragen ontbrekende documenten los op.

Els Vonk
CONTRIBUTOR **

door Els Vonk

Hi,

Onze medewerkers hebben rechten voor bepaalde mappen in hun e-dossier. We zijn sinds 01-01-24 over en dat werkt prima.

Els