om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
In releasenotes 185 worden nieuwe codes geïntroduceerd voor eenmalige en periodieke RVU-uitkeringen.
Je kunt echter ook iemand op non-actief zetten tot aan zijn AOW en zo bijv. de pensioenopbouw laten doorlopen. Ook in dat geval geldt de RVU. Welke inrichting moet in dat geval worden gehanteerd? Moet ik dan de IKV wijzigen naar code 53 en zelf de eindheffing boeken?
Ik mis deze optie in de releasenotes en hoor graag hoe te handelen in die situatie.
Zou je hiervoor een ticket willen aanmaken, waarin je de situatie beschrijft. Op deze manier kan de juiste analyse worden gemaakt. En kan er bepaald worden of de informatie hierover tekort schiet.
Hallo Juliette,
Ik heb destijds een ticket aangemaakt en ben toen keurig geholpen. Het nr is 23407459. Alles wordt hierin zeer uitvoerig benoemd en zou gebruikt kunnen worden in een handleiding.
Mvg,
Oscar Salden
Hebben jullie hier iets aan?
1.2 Pseudo-eindheffing RVU-regeling
Bij regelingen voor vervroegde uittreding (RVU-regelingen) en het omslaggefinancierde deel van prepensioenregelingen betaalt u in sommige gevallen een pseudo-eindheffing over de uitkeringen uit deze regelingen, de werkgeversbijdragen en -premies. Deze pseudo-eindheffing is 52%.
1.2.1 Vastleggen van een uitkering onder RVU
Bij het verwerken van een uitkering die onder de RVU valt, moet allereerst een nieuw dienstverband worden aangemaakt. Op dit nieuwe dienstverband moet het volgende worden vastgelegd:
Het moet dan tegen de witte tabel afgerekend worden voor de eerste 24 maanden.
Hallo,
Bedankt voor de uitvoerige beschrijving. Het probleem is destijds door Visma opgelost. Was wel een heel gedoe. Ik hou deze info achter de hand voor de toekomst. Mocht het nog een spelen dan kan ik hier zeker wat mee.
Mvg,
Oscar Salden
Ik ben ook op zoek naar het antwoord hierop
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.