Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Dossier niet zichtbaar bij niet-medewerkersrol

door Anonymous

In onderstaande bericht wordt een oplossing gegeven door VismaRaet @Maarten VB 

 

Hoe komt het dat 'Mijn dossier' soms niet werkt na... - Visma Community

 

Dit is voor ons niet de gewenste oplossing. Hierdoor krijgen de diverse rollen binnen hun rol toegang tot de tegel 'Mijn dossier' een tegel die alleen binnen het medewerkers-account benaderbaar dient te zijn. Dit is geen tegel/autorisatie die bij de rol zelf hoort en zorgt zo voor vervuiling en verwarring.

 

We zien graag dat dit technisch opgelost wordt binnen de Youforce App zelf. 

1 ANTWOORD 1
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi @Anonymous ,

 

Goed dat je dit op het forum meldt. Via mijn collega Matthijs Nagel (Customer Success Manager) weet ik dat jullie organisatie ook al toegang heeft tot het nieuwe Mijn Youforce. Daarin kom je als medewerker via het onderdeel/weergave 'Persoonlijk' altijd bij je eigen 'medewerkerdossier'. Daarmee is het straks dus anders opgelost. Je kunt nu dus al in jullie eigen omgeving zien en ervaren hoe dit in de toekomst werkt in Mijn Youforce. Mocht je daarbij hulp nodig hebben, Matthijs kan dit voor jullie regelen.

 

Daarnaast voor nu is het autoriseren van het 'medewerker dossier' in alle rollen de oplossing zoals beschreven in het kennisbankartikel wat jij aangeeft. Ook in het huidige Youforce Portaal (met tegels) denken wij dat het voor gebruikers met meerdere rollen handig is om altijd naar de tegel 'Mijn dossier' te gaan.

Groet,

Remco te Ronde