Mijn Communities
Help
IvovdV
CONTRIBUTOR *

Gegevens declaraties ontsluiten anders dan via "Exporteren naar CSV"

door IvovdV

Weet iemand of er mogelijkheden zijn om de gegevens rondom declaraties van onkosten en kilometers uit de app, die je nu in een csv-bestand kunt ontsluiten, ook op andere manieren uit het systeem te halen zijn? Bijvoorbeeld via een API. We zouden in het kader van rapportages richting onze leidinggevenden deze gegevens graag in het Datawarehouse opnemen.

3 ANTWOORDEN 3

door Chris van den Berg

@IvovdV en @Bastiaan Friederichs  Youforce Reporting is niet geschikt voor structurele datadumps/koppelingen naar andere omgevingen zoals een datawarehouse. Je kunt wel handmatig rapporten exporteren, maar dat is dus vergelijkbaar met de huidige CSV export vanuit de APP.

 

 

Mark Slagter
CONTRIBUTOR **

door Mark Slagter

@Bastiaan Friederichs fijn dat er een mogelijkheid komt om deze gegevens via YF Reporting te kunnen inzien. Komen hier standaard rapporten voor beschikbaar?

 

Heb je ook enig idee op welke termijn deze rapporten zichtbaar worden? Wij zijn sinds kort over op de nieuwe declaratie app, keuren declaraties automatisch goed (zonder controle) maar managers hebben geen zicht meer op de ingediende declaraties, deze behoefte is er wel. Hoop dat dit snel via YF Reporting ontsloten kan worden.

door Bastiaan Friederichs

@IvovdV mijn team is op dit moment bezig om de declaratie-gegevens toe te voegen aan Youforce reporting. Juist om het mogelijk te maken dat je handige rapportages voor bijvoorbeeld managers kunt maken.

We hebben geen plannen om deze gegevens in een publieke API beschikbaar te stellen.

Zo te lezen gebruiken jullie een eigen datawarehouse, ik heb onvoldoende kennis van Youforce reporting (en de dataset die daar onder ligt) om te kunnen beoordelen of je later je eigen datawarehouse kan voeden. Mogelijk weet jij dit @Chris van den Berg ?