Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Profiel-wijziging komt niet goed door

door FBB Zorgboog

Via de app heb ik het vaste telefoonnummer weggehaald. In het scherm staat vervolgens 'onbekend'.

Maar in HR Core én in het HSS-formulier 03. Bereikbaarheid blijft nog steeds het oude telefoonnummer staan. Gevolg: na verloop van tijd staat het eerder verwijderde telefoonnummer ook weer bij profiel in de app.

Blijkbaar komt een wijziging ingevoerd in de app wel door, maar een verwijdering ingevoerd in de app niet.

Doe ik iets niet goed of verwerkt het systeem een verwijdering niet?

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi @FBB Zorgboog ,

 

Dat is vervelend. Als het nog goed werkt dan helpen mijn collega's van het ServiceCenter graag bij het onderzoeken van het probleem. De allereerste stap die mijn collega's zullen nemen is om je te vragen of de procescode XPN in HR Core Beaufort goed is ingericht (zie pagina 7 van de handleiding). 

 

Dus wellicht is het handig als je een melding aanmaakt bij het ServiceCenter dat je direct een printscreen toevoegt waaruit blijkt dat die instelling goed staat. Dat zorgt ervoor dat mijn collega's je gerichter kunnen helpen bij het onderzoeken van het probleem.

Groet,

Remco te Ronde
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Remco te Ronde ticket is aangemaakt incl schermafdrukken

door Remco te Ronde

@FBB Zorgboog Top! Heb het ticket gezien. Dergelijke duidelijke schermafdrukken helpen ons enorm bij de analyse van het incident. 

Groet,

Remco te Ronde