Mijn Communities
Help
Marjo Jeurissen
CONTRIBUTOR **

meerdere standplaatsen invullen

door Marjo Jeurissen

Is het mogelijk om meerdere standplaatsen in te vullen bij de gewerkte dagen

 

 

5 ANTWOORDEN 5
CharlotteVijver
CONTRIBUTOR **

door CharlotteVijver

Ik heb het volgende idee ingebracht: Meerdere werkplekken voor woon- werkverkeer - Visma Community misschien kan je hier ook op stemmen om het voor elkaar te krijgen.

door Matthijs Nagel

@Marjo Jeurissen @Lieke Sterk Huis er is toevallig zojuist een idee aangemaakt mbt dit onderwerp. Even 'liken' helpt wellicht! Hierbij de link.

door Bastiaan Friederichs

Hi @Marjo Jeurissen , de module Gewerkte dagen geeft alleen het aantal dagen door aan Gemal. Gemal heeft op zijn beurt de (fiscale) woon-werk afstand (enkele reis) doorgekregen uit Beaufort en bepaald op basis van de dagen, de afstand en bijbehorende vergoeding.

Volgens mij zijn er aantal klanten die gebruik maken van de reguliere KM-declaraties voor de medewerkers die geen vaste woon-werk afstand kennen. Klopt dat @Lieke Sterk Huis ?

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Bastiaan Friederichs, wij gebruiken voor onze invalkrachten die op alle locaties ingezet kunnen worden een kilometerdeclaratie per dag. In de App onder Declaraties - Kilometers en dan heet onze categorie 'woon-werkverkeer invalkrachten per 1 juli 2022'. Echter is dit niet de gewenste manier. Wij zouden ook graag meerdere keuzemogelijkheden willen hebben bij Gewerkte dagen. Bijvoorbeeld onze twee hoofdlocaties voor het woon-werkverkeer met de categorie Werk. Echter moet dat weer corresponderen aan een rubriek in Beaufort. @Bastiaan Friederichs, hoe ver zijn jullie met deze ontwikkeling? En ook met de optie OV binnen Gewerkte dagen? 

hi @Lieke Sterk Huis de wetgeving "Werkgebonden personenmobiliteit" is uitgesteld naar 1-7-2023. Onder die noemer zijn we van plan om wijzigingen door te voeren in Gewerkte dagen en KM-declaraties zodat we jullie als werkgevers helpen om de juiste registratie te doen.

Binnenkort zullen we daar ook wat eerste toelichting over geven.

Aangezien er nog vragen open staan hebben we nog geen exacte plannen. Ik durf ook nog niet te zeggen of vervoer via het OV onderdeel gaat worden van Gewerkte dagen bijvoorbeeld.