Mijn Communities
Help
Mark Slagter
CONTRIBUTOR **

Declaratie inrichten per cao

door Mark Slagter

Binnen onze organisatie maken wij gebruik van meerdere cao's, hier zijn in Beaufort meerdere instellingen voor ingericht. Is het mogelijk om per instelling (cao) andere regels in te stellen? Ik zie nu alleen terug dat dit per arbeidsrelatie kan, alleen hebben we daar geen onderscheid in binnen de instellingen. Binnen de verschillende cao's zijn andere afspraken gemaakt over het te declareren tarief per kilometer en zijn er ook andere afspraken over de maximale kilometers enkele reis bij correctie woon-werk.

 

Ik zie nu geen andere optie dan meerdere formulieren aan te maken maar dit is natuurlijk foutgevoelig, medewerkers kunnen een foutief formulier kiezen.

1 ANTWOORD 1

door Bastiaan Friederichs

hi @Mark Slagter ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met "formulieren", maar misschien heb je dit artikel nog niet gevonden? Selectierubriek declaraties beschikbaar

 

Daarmee heb je in feite een oneindig aantal mogelijkheden om medewerkers te groeperen...
En worden de categorieeën ook niet zichtbaar, dus geen kans op een verkeerde keuze.