Mijn Communities
Help
Svanbenthem
CONTRIBUTOR ***

Filter goedkeuren declaraties SA in Professional rol.

door Svanbenthem

Is het mogelijke om een filter te plaatsen voor het goedkeuren van declaraties in de App als SA in een Professional rol?

In Self Service kan in bijv.  bij activiteit "behandelen" aanklikken en dan zie ik de lijst met declaraties, welke ik moet goedkeuren. In de App kan ik alleen "wachten op goedkeuring" aanklikken, maar dan zie ik alle declaraties die moeten worden getekend van het hele bedrijf.

 

Anders de vraag hoe ik een goed overzicht krijg om de declaraties te zien, welke ik moet goedkeuren als SA zonder het CSV bestand aan te maken.

 

3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Hoi Sandra (@Svanbenthem),

 

Fijn dat dit je verder helpt. Bonus tip. In HR Core Beaufort kan je via 'roltoewijzing persoon' relatief eenvoudig jezelf rechten geven in de rol 'Salarisadministratie' voor de HOE en alle onderliggende afdelingen (met het vinkje 'Boom optie')

RemcoteRonde_0-1719928897494.png

 

Als je inderdaad verder kan, kan je dan op het forum de optie 'Als oplssing accepteren' aanklikken'? 

Groet,

Remco te Ronde

door Remco te Ronde

Hoi @Svanbenthem ,

 

Uit jouw antwoord maak ik op dat de collega's van de SA via Beheer / Declaraties naar 'Configuratie declaraties' gaan. Dat scherm is bedoeld om als Professional (kan SA zijn maar ook Beheerder) alle declaraties te zien. Dus daar zie je ook afgeronde declaraties of declaraties die nog moeten worden goedgekeurd door de manager.

 

De reguliere weg is dat de Salarisadministratie een rol heeft op alle afdelingen in de orgnisatiestructuur in HR Core Beaufort (of voor een set aan afdelingen als je het werk van de SA hebt verdeeld onder meerdere collega's). Als je dat hebt kunnen ze via 'HR voor anderen' naar de optie 'Controleren declaraties'. Als de SA ook nog rechten heeft op 'Declaraties / Declaraties bulk controleren' dan is de optie  'Controleren declaraties' het scherm waaruit de SA eenvoudig kan werken.

 

Lukt het je om het in te richten zoals hierboven uitgelegd?

Groet,

Remco te Ronde
Svanbenthem
CONTRIBUTOR ***

door Svanbenthem

Hoi @Remco te Ronde ,

 

Ik denk dat ik hier wel mee uit de voeten kan.

Ik ben de enige SA, maar tevens beheerder van BO4 en Mijn Youforce samen met mijn collega van HR. Ik keek dus alleen in configuratie declaraties.

Bedankt voor je uitleg.

 

Groet Sandra