Mijn Communities
Help
Marieke MB
EXPLORER *

Terugkijken naar goedgekeurde declaraties (als LG)

door Marieke MB

Als een leidinggevende een declaratie heeft goedgekeurd is deze niet langer ergens terug te vinden/ zichtbaar. We zouden deze mogelijkheid wel graag hebben.

 

In dit voorbeeld ging het om het indienen van ORT, leidinggevende had de indruk dat hij deze al gezien/ behandeld had en werd door mw opnieuw ingediend. Terugzien van goedgekeurde declaraties lijkt niet mogelijk. IK hoor graag als dit anders is. Van onze FB Visma kregen we terug dat deze functionaliteit inderdaad lijkt te ontbreken.

2 ANTWOORDEN 2
Marieke MB
EXPLORER *

door Marieke MB

Hi @Bastiaan Friederichs wij hebben een apart declaratie'formulier' ingericht voor declaraties voor medewerkers in de buitendienst of bij bijzonderheden. Dit betreft een kleine groep medewerkers van onze organisatie en we hanteren geen roostersysteem waarbij diensten worden gepland/geroosterd. Er is uiteraard wel een planning maar die komt uit een ander systeem en dat is niet gekoppeld (ook niet de wens), dus medewerkers kunnen, als zij ORT willen declararen, die doen via YouForce en dan keurt de LG dit goed (of niet).

 

Ik wist niet dat we op deze informatie ook een rapport konden genereren. Ik denk dat het handig is dat FB dat bij ons oppakt. Ik zal dit bij hen onder de aandacht brengen. Dank je voor deze tip (in afwachting tot een vaste inrichting in Yf)

Goedgekeurde oplossing
Bastiaan Friederichs
VISMA

door Bastiaan Friederichs

hi @Marieke MB, fijn dat je de weg hebt weten te vinden naar onze community. Ik zag je feedback al verschijnen in dit idee: Overzicht declaratie voor managers  

In dit nieuwsbericht, Uitbreidingen Declaraties en Gewerkte dagen geef ik aan dat we daar zeker mee aan de slag gaan!

Heb je echt veel haast, dan kun je natuurlijk overwegen zelf een rapport te maken in Youforce Reporting en deze beschikbaar te stellen. Bijna alle informatie uit de declaratie(s) is ook daar beschikbaar.

ORT had ik nog niet gehoord... Gebruiken jullie daarvoor de nieuwe declaratie-module? Hoe dan?
Laten jullie de medewerker zelf een bedrag ingeven....?