- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bij een aantal klanten merk ik dat er regelmatig een onderdeel Plus- en minuren in de verlofmodule zit. Op dit moment kun je dan uren opnemen (minuren) en vervolgens weer extra uren opboeken na extra werken (plusuren). Hiermee is het dus mogelijk om uren op te nemen zonder dat er op dat moment een positief saldo aanwezig is.
Kan deze werkwijze in de verlofmodule toegepast worden zodat de huidige werkwijze gehanteerd kan blijven?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Bastiaan Friederichs bij ons wordt dit veel gebruikt (plussen en minnen, mag ook negatief), dus het is ontzettend onhandig om er een apart proces vanuit Self service te blijven gebruiken. Het zou misschien een stopper kunnen zijn om over te gaan naar de app.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Bastiaan Friederichs Is dit wel iets waar naar gekeken wordt om nog toe te voegen aan de nieuwe verlofmodule van mijn Youforce? De minder nette optie is om alleen voor deze verlofsoort een proces in Self Service actief te houden voor zover dat mogelijk is?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
hi, dit is voor ons ook wenselijk.
In dit geval voor bijzonder verlof
Bijvoorbeeld bij opname bijzonder verlof. Het is dusbbel op dat je eerst recht moet aanvragen om vervolgens het verlof te kunnen opnemen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Marianne-van-Dijk-Gouda , ik begrijp je opmerking over Buitengewoon verlof, maar dat is een ander onderwerp.
Ik denk dat niemand voor Buitengewoon verlof, verlofrecht toekent en je daardoor altijd een saldo van 0 uur of een negatief saldo hebt. Dat is de reden dat we in de nieuwe verlofmodule nooit een saldo tonen voor "Buitengewoon verlof".
Omdat we ons gericht hebben op het opnemen van regulier verlof en zagen dat het opnemen van andere categorieeen zoals Geboort- of Ouderschapsverlof niet anders is, hebben we al deze categorieeen beschikbaar gemaakt.
Buitengewoon verlof nog niet. Juist vanwege de reden die je zelf aangeeft, er is geen saldo. Het opnemen van Buitengewoon verlof zal zeker later komen.
Dit is wat mij betreft dus een andere vraag dan die van @BasvandeVeen.