om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hi,
We hebben een vraag over het inrichten van een optionele goedkeurder in de verlofmodule. Op een aantal afdelingen is er een planner die eerst het verlof checkt voordat het naar de manager gaat. Dit geldt echter niet voor alle afdelingen.
Is het zo dat wanneer een rol op een afdeling niet aanwezig is dat de stap wordt overgeslagen, of kan de verlofaanvraag dan niet toegewezen worden?
Heeft iemand hier beeld bij?
Dank alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bastiaan Friederichs dank voor je antwoord.
Het onderdeel in de roadmap heb ik doorgelezen. Betekent dit dat je een controle daarmee uitschakelt of dat je kunt aangeven dat er een andere procesflow gebruikt moet worden. In plaatst van 2 controles, maar 1 controle.
Beide als ik je vraag goed interpreteer...
Je kunt nu al onderstaande inrichten:
Het resultaat zou zijn:
- Opname van 81 uur, controle door "MGR,BUM,SLG", daarna controle door "HRA"
- Opname van 21 uur, controle door "MGR"
- Opname van 8 uur, geen controle
Met het roadmap-item gaan we de verbijzonderingen uitbreiden zodat je ook kan kiezen voor de nieuwe selectierubriek.
@BasvandeVeen, de verlofopname kan in dat geval niet worden toegewezen. De controle "moet" immers uitgevoerd worden.
In de roadmap (https://vismaraet.maglr.com/youforce-roadmap/roadmap) onder Verlof hebben we het item "Controle verlofopname voor de juiste medewerker" opgenomen waarmee we denk ik invulling geven aan deze situatie
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.