om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wij hebben de adreswijziging (via de APP) gekoppeld aan een HRSS proces zodat de enkele reisafstand automatisch wordt berekend. Het proces bestaat alleen uit de stap 'indienen medewerker'
Wij zien dat de bewerking voor de automatische afstandsberekening dan niet werkt. Ook niet als de bewerking zowel in de 'pre' als in de 'post' wordt ingericht.
De berekening werkt wel als we er een stap toevoegen aan het proces, bijvoorbeeld 'goedkeuren PSA', maar dat hebben we eigenlijk liever niet.
@Remco te Ronde ik heb onlangs ergens (kan deze niet meer vinden) een bericht van jou gelezen dat dit wel mogelijk zou moeten zijn.
Dus wat doen wij hier verkeerd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Remco te Ronde helaas lijkt dit niet het antwoord op ons probleem 😅
Als het proces wordt opgestart in Self Services (na mutatie adreswijziging Youforce App) hoopte wij dat de afstandsberekening automatisch berekend zou worden. Zeker toen we alle relevante scripts ook in de pre-bewerking hadden geplaatst.
Als we er een extra stap toevoegen aan het proces (bijv. Goedkeuren PSA) wordt de afstand wel berekend.
Vraag is dus, is deze extra stap noodzakelijk voor de berekening of doen wij iets niet goed.
Hoi @Marco van den Anker,
Inderdaad organisaties die kiezen voor de intergratie App -> Self Service doen dit meestal omdat ze aanvullende rubrieken hebben, zoals de reisafstand. In de meeste gevallen wordt het handmatig gemuteerd door de Personeel- of Salarisadministratie. Maar ook in de gevallen dat het wordt gescript vindt er toch vaak een controle plaats via een aparte stap, zoals Goedkeuren PSA.
Op de manier zoals jij het volledig wil automatiseren ben ik het niet eerder tegen gekomen. Maar fijn dat je het hebt getest. Ik ga intern verder uitzoeken of dat theoretisch (met een aanpassing) toch mogelijk zou kunnen zijn.
Ik kom er op terug.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.