Mijn Communities
Help
Joyce Kievit14
CONTRIBUTOR ***

Foutmelding bij uitruilen.

door Joyce Kievit14

Krijgen de melding contract eindigt op.00-01-1900.

Heeft dit te maken met Mijn Youforce 1 december? Gister was het nog niet.

 

9 ANTWOORDEN 9
Hetty1
CONTRIBUTOR *

door Hetty1

Hier hetzelfde probleem

 

door André Visschers

Aan alle melders,

Er zit een fout in Flex Benefits, in de controle op de einddatum van het dienstverband. Hierdoor toont Flex Benefits een foutmelding op de keuzevensters. We werken met de hoogste prioriteit aan een oplossing. 
We hebben een melding geplaatst onder "Verstoringen".
Deze fout heeft geen relatie met de overgang naar Mijn Youforce. Het wordt veroorzaakt door de datum 1 december.

Martine Leisink
CONTRIBUTOR **

door Martine Leisink

wij krijgen de melding ook!

Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Ik kom er helemaal niet in en zie alleen een blanco pagina, mijn collega heeft een blauwe pagina en deze blijft hangen bij laden (wij zijn beiden beheerders. Medewerker bij ons kan er wel in maar aanvragen blijven bij stap 2 hangen. Krijgt geen melding van contract beëindiging. Het lijkt wel alsof er een willekeur in de problemen zit. Niet alleen bij Flex maar ook bij de andere modules.

 

Hallo @Anja Brouwer1 
Jouw melding heeft wel te maken met de overgang naar Mijn Youforce. Vanaf vandaag moeten alle gebruikers inloggen in Mijn Youforce.
Voor beheerders van Flex Benefits:

Login met je professional account (IC- of R-nummer waarvoor een certificaat is gemaakt) in https://mijn.youforce.com
Open het tabblad "Beheer"
Open het menu "Configuratie Flex Benefits".

door Bart Kok - Gemeente Venlo

Bij ons verschijnt ook een foutmelding. Wij hebben al een call ingediend hiervoor.

Ad van Bienen
CONTRIBUTOR **

door Ad van Bienen

Bij ons zelfde melding. Ticket aangemaakt.

oldea0
CONTRIBUTOR **

door oldea0

Wij krijgen deze foutmelding ook!

ETeppema
CONTRIBUTOR ***

door ETeppema

Wij krijgen deze melding ook