om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Dag,
Meerdere collega's krijgen onderstaande foutmelding. Cookies wissen brengt niet de juiste oplosing. Hebben meerdere mensen dit en zo ja, wat is de oplossing hiervoor?
Mijn collega heeft echt alles wat je kunt wissen aan inhoud in de browser verwijderd. Hij kan er nu wel in.
Hoop echter net dat dit altijd nodig is, maar dat gaan we ervaren.
Ook wij ervaren dit op regelmatige basis. Bij ons helpt het de cookies te wissen en opnieuw aan te melden.
Maar irritant is het wel. Wij hebben er een ticket voor aangemaakt.
Wat ook nog wel eens wil werken is het afsluiten van al je internet browsers en dan opnieuw aanmelden bij mijn youforce.
Dag,
Ook dat is al meermaals gedaan. Cookies wissen, laptop opnieuw opstarten. Jammer genoeg helpt niks.
Hallo,
Bij ons treedt dit probleem ook regelmatig op (eigenlijk dagelijks) . Afsluiten en opnieuw de tegel HR Core Online aanklikken werk meestal wel. In sommige gevallen werkt dit niet. Actieve sessies beƫindigen kan niet omdat je niet bij Service komt. Deze melding verschijnt direct wanneer je op de tegel HCO klikt.
Ik heb hiervan ook een ticket aangemaakt. Ben benieuwd wat de oorzaak van deze melding is.
Groet
Sandra
Hi @Roel_Harmsen ,
Heb je geprobeerd om eerst de actieve sessies te sluiten via Service?
Dag,
Bij deactiveren gebruikers staat deze meneer niet tussen. Maar de pagina om de B4 tegel aan te klikken is al niet zichtbaar. Ik zou haast zeggen dat het een cookie probleem is, maar als die gewist zijn helpt het nog niet.
Hier in Vlissingen ook een probleem.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.