Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Foutmelding bij aanklikken tegel HR Core Online

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Meerdere collega's krijgen onderstaande foutmelding. Cookies wissen brengt niet de juiste oplosing. Hebben meerdere mensen dit en zo ja, wat is de oplossing hiervoor?

Roel_Harmsen_0-1701689379301.jpeg

 

8 ANTWOORDEN 8
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Mijn collega heeft echt alles wat je kunt wissen aan inhoud in de browser verwijderd. Hij kan er nu wel in.

Hoop echter net dat dit altijd nodig is, maar dat gaan we ervaren.

Marin ZHGA
CONTRIBUTOR ***

door Marin ZHGA

Ook wij ervaren dit op regelmatige basis. Bij ons helpt het de cookies te wissen en opnieuw aan te melden.

Maar irritant is het wel. Wij hebben er een ticket voor aangemaakt.

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Wat ook nog wel eens wil werken is het afsluiten van al je internet browsers en dan opnieuw aanmelden bij mijn youforce.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Ook dat is al meermaals gedaan. Cookies wissen, laptop opnieuw opstarten. Jammer genoeg helpt niks.

Sandra Geesing
CONTRIBUTOR **

door Sandra Geesing

Hallo,

Bij ons treedt dit probleem ook regelmatig op (eigenlijk dagelijks) . Afsluiten en opnieuw de tegel HR Core Online aanklikken werk meestal wel. In sommige gevallen werkt dit niet. Actieve sessies beëindigen kan niet omdat je niet bij Service komt. Deze melding verschijnt direct wanneer je op de tegel HCO klikt.

Ik heb hiervan ook een ticket aangemaakt. Ben benieuwd wat de oorzaak van deze melding is.

 

Groet

Sandra

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Hi @Roel_Harmsen ,

 

Heb je geprobeerd om eerst de actieve sessies te sluiten via Service?

BjrnSman_0-1701698906059.png

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Bij deactiveren gebruikers staat deze meneer niet tussen. Maar de pagina om de B4 tegel aan te klikken is al niet zichtbaar. Ik zou haast zeggen dat het een cookie probleem is, maar als die gewist zijn helpt het nog niet.

apentury1
CONTRIBUTOR ***

door apentury1

Hier in Vlissingen ook een probleem.