om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Dag,
Ik wil graag de medewerkers die de enquête CO2 moeten invullen, een herinneringsmail sturen. Nu kan ik uiteraard de voorwaarden gebruiken die voor het uitrollen ervan nodig was.
Maar is er een mogelijkheid om via deze manier de medewerkers te mailen?
Nu heb ik voor de AS CO2 ook een mail naar de medewerkers laten gaan, maar daarna kwam er ook een formulier. Echter ik wil geen formulier klaarzetten, maar echt alleen een mail rond laten gaan.
Heeft iemand een idee/tip voor mij om dit te doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goede tip, dank!
MVG
Rob van Zuuk (Zaanstad).
@Roel_Harmsen Ja, dit is mogelijk door de workflow in te richten zoals onderstaande en in de volgende stap de email in te richten. De workflow start dan op, verzendt de email en krijgt daarna de status goedgekeurd. Wij gebruiken dit zelf sinds kort voor diverse reminders.
@Schiff01 ; Ik ga hier mee stoeien. Gebruik je dan altijd 1 flow voor dit? Je maakt niet telkens een nieuwe aan zeg maar?
maar dan lijkt het mij ook dat er voor elke medewerker dan iets aangemaakt wordt in het Archief, of ook niet?
@Roel_Harmsen Ik gebruik voor elke reminder een eigen workflow. Wel gebruik ik per onderwerp vaak hetzelfde formulier en dialoog. Op deze manier hoef je alleen in actieve signalering je condities te benoemen en de juiste workflow te koppelen.
Het klopt dat er dan voor elke medewerker aan wie een reminder gestuurd wordt, het betreffende formulier in het archief komt te staan.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.