- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wij zouden graag willen weten hoe andere organisaties omgaan met het laten vervallen van verlof. Wij bieden de medewerker de mogelijkheid om tot 15 januari van het nieuwe jaar nog verlofaanvragen in te dienen van het voorgaande jaar. Vanaf november draaien wij via batch - de verlofrechtberekening. Vanaf 15 januari draaien wij de daadwerkelijke verjaring verlofrecht jaarovergang. Het nadeel hiervan is dat het verlof dat komt te vervallen van het verlofrecht van het huidige/nieuwe jaar wordt afgeschreven. Hier krijgen wij altijd veel vragen van medewerkers over.
Hoe doen jullie dit?
groet,
Ingeborg
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ik kom niet meer verder met onderstaande link:
ReneAen (CONTRIBUTOR *) postte een nieuw onderwerp in Forum on 06-02-2025 12:34
|
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Ingeborg, deze vraag hebben wij onder 'Afboeken verjaard verlof (verjaring) na jaarovergang binnen B4/HRCore' op het Forum geplaatst! Dus er zijn meer organisaties die hier tegen deze onjuiste afboeking aan lopen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @ReneAen ,
Ik zie jouw vraag niet terug op het forum. Staat deze er nog wel? Wij lopen hier tegen hetzelfde issue aan als @Ingeborg Ebbers . Het is aan medewerkers inderdaad niet uit te leggen dat het vervallen verlof afgaat van het tegoed van dit jaar.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ik weet niet of dat ons probleem gaat oplossen maar dank voor de moeite.