om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Ik heb al een melding voor ons zelf aangemaakt, maar ik ben benieuwd of er ook meer mensen zijn die problemen hebben met Ontvangen bestanden. Ze blijven bij ons in hosted-klant-files staan.
Ook wij hebben dit probleem gistermiddag gemeld en geen reactie gehad. Diverse cruciale processen staan onder druk hierdoor.
@Ben Jakobsen Kan het zijn dat momenteel het verwerken van bestanden die via de fileAPI verzonden zijn ook vertraging oploopt? De bestanden van eerder deze ochtend konden wel gewoon verwerkt worden, maar de bestanden die we rond 10:24 verzonden hebben zijn zo te zien nog steeds niet beschikbaar.
Alvast bedankt voor je reactie!
Kan je aangeven om wat voor een bestand het gaat die je rond 10:24 uur hebt verzonden
Update
Alle bestanden zijn verwerkt
Ik heb de bestanden inmiddels kunnen verwerken in P&B Core, bedankt!
Update
Alle bestanden zijn verwerkt
Update 10:40 uur
De fix is uitgerold. de bestanden worden vanuit beaufort weer verstuurd. Het kan nog wel enige tijd duren voordat alle bestanden zijn verwerkt
Bij ons staan de bestanden in ieder geval nu onder ontvangen bestanden en die in exports stonden zijn ook verdwenen.
Goedemorgen
Er is inderdaad een storing mbt het versturen van de bestanden vanuit Beaufort sinds gistermiddag 13:45 uur.
Er is getracht dit op te lossen dmv een fix, echter de fix heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
Op dit moment is niet te zeggen wanneer het probleem is opgelost
Wanneer er meer info bekend is zal ik dit zsm laten weten
Waarom als dit gistermiddag 08-04-2024 om 13:45 al bekend was, is er geen storingsbericht geplaatst? Organisaties zijn afhankelijk van dit proces en er is ook geen work-around beschikbaar. Ik deel @Ralph zijn reactie maar zou zelf eerder de woorden jammer en bijzonder gebruiken...
Ik lees deze reactie met enige verbazing. Probleem was dus bekend, er is getracht dit te herstellen, maar het is niet gelukt. Waarom zijn klanten hierover dan niet geïnformeerd? Geen bericht bij verstoringen of i.d.
Kwam er nu zelf achter doordat afdeling verzuim de verzuimmeldingen van gisteren niet terugzag in HRSS en daardoor een werkvoorraad zien oplopen doordat zij geen hersteldmeldingen of aanpassingen verzuimpercentage kunnen invoeren.
Bij ons blijven alle BINT-bestanden ook in staan.
Ook hier staat de map vol met bestanden sinds gistermiddag 14.12uur.
Hier staan de bestanden ook nog in de hosted-klant-files
Exports staan bij ons ook nog bestanden
ja. al een ticket aangemaakt. Laatste import in HRSS was gistermiddag om 13:58 uur
Bij ons missen wij ook de bestanden. Ze staan nog in hosted-klant-exports map.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.