Mijn Communities
Help
Priscilla1
CONTRIBUTOR *

Medewerker uit dienst toegang youforce

door Priscilla1

Medewerkers mogen nog 3 maanden na hun uitdiensttreding toegang houden tot hun dossier in youforce, maar nu is er geen mogelijkheid meer om het e-mailadres voor accountherstel te wijzigen naar hun privé mailadres. Hoe kunnen wij zorgen dat ze toegang houden?

3 ANTWOORDEN 3
Tamara Ansems
CONTRIBUTOR **

door Tamara Ansems

Ik las onderstaand antwoord ergens anders op de community:

Het is nu inderdaad niet meer mogelijk om het e-mailadres voor accountherstel aan te passen. Dit wordt vanuit beveiligingsredenen niet meer aangeboden. Met het wijzigen van het e-mailadres voor account herstel kan je namelijk toegang krijgen tot het account van een gebruiker. De gebruiker kan nu zelf meerdere e-mailadressen koppelen en moet dan ook zelf valideren dat het e-mailadres van hem of haar is. Met het niet meer aanbieden van het wijzigen van dit e-mailadres willen wij het risico verkleinen dat een verkeerd e-mailadres wordt ingevoerd.



Voor nu kan je een ticket aanmaken bij ons Service Center en dan passen wij het e-mailadres aan.



Wij zijn ons er echter van bewust dat dit veel impact op jullie heeft en daarom zijn we verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken waarbij we de beveiliging kunnen garanderen, maar julie toch een e-mailadres kunnen toevoegen. Ik wil onze plannen graag met jullie delen en hierover met jullie brainstormen op woensdag 16 oktober van 2 tot 3 uur. Mocht je aan willen sluiten, stuur dan een mailtje naar sabine.koelewijn@visma.com. Ik zie jullie graag!

Riny
CONTRIBUTOR ***

door Riny

Idem 🙂

MVastenburg
CONTRIBUTOR **

door MVastenburg

Ik heb dezelfde vraag