Mijn Communities
Help
Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

404 Melding bij opstarten Self Service

door Eelko Gerritse HAN

Zijn er meer mensen die klachten krijgen dat er medewerkers zijn die Self Service niet opgestart krijgen omdat ze een 404 melding krijgen?

 

We hebben al geprobeerd om de cookies te verwijderen en de pop-up toe te staan. toch blijft de fout melding. Wel een goede internet verbinding, dus dat is het ook niet.

 

Heeft iemand nog ideeën om dit op te lossen. 

 

4 ANTWOORDEN 4
JocelynNoordeloos
CONTRIBUTOR **

door JocelynNoordeloos

Wij hebben hier bij HHNK sinds vandaag ook last van. In ons geval lijkt deze 404 melding te verschijnen bij medewerkers die nieuw in dienst komen. Wij horen het ook graag als er een oplossing voor is.
Groet,
Jocelyn Noordeloos

Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***

door Harold Reijnders

@Eelko Gerritse HAN 

Dag Eelke, bij ons Gemeente Sittard-Geleen ontvangen sinds een tijdje de professionals en medewerkers met extra individuele bevoegdheden, de volgende foutmelding:  "Fout, Execution Timeout Expired"  als ze op tegels klikken. Bijvoorbeeld de tegel, ziekmelding. 

De ene dag gaat het goed, nu vanochtend weer problemen. Enkele weken geleden call aangemaakt...

Gr. Harold

 

Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***

Sorry, moest zijn Eelko.

Gr. Harold

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Bij mij geen 404-foutmelding. Het gebruikmaken van een incognito venster  (ook een tip die vaak wordt gegeven) werkt bij ons niet, omdat de firewall dan begint te miepen dat ik als gebruiker onbekend ben. Heb je ook de beschikking over een andere browser? Zo test ik het vaak


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden